BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 1, 2011

Overnite Yang Teruk

30-06-2011 aku and Karl tengok wayang cerita Transformers 3 .
Everything was perfect at the first place but since someone makes me angry I'm superb angry !
Aku ayik lari dari dia and tak nak pandang muka dia langsung sampai dia melutut mintak aku stop buat perangai !
Aku tau salah aku yang terlalu ego and marah-2 dia .
And kemuncak pergaduhan kitorang is masa isi minyak kat Caltex 24 hours .
Lepas pergi toilet aku terus lari dari kereta and dia kejar aku .
Masa tu dia dah hilang sabar sebab aku asyik cakap "Dah tinggal kan I . Biar I sorang-2"
Dia cakap kalau aku tinggal kan dia , dia nak mati !
Tiba-2 dia lari kat tengah jalan and baring masa kereta tengah banyak .
Kereta masa tu macam bersimpang-siur sebab tindakan dia yang mengejut tu .
Naseb baek dia tak ada apa-2 .
Aku tak dapat buat apa-2 selain peluk dia and tenangkan dia .
Karl masa tu macam tak ingat apa-2 and menggigil gila .
Aku bawak dia kat kereta and dengan pertolongan kawan dia kitorang cuba tenangkan dia .
Dia hampir tumbuk kawan baik dia sendiri sebab masa tu dia tengah tak tentu arah tapi naseb baik aku sempat tarik dia and tolak dia ketepi .
Masuk je dalam kereta dia dah meracau-2 macam tak betul .
Melambai-2 kat luar macam nampak something  and tersenyum .
Kat luar tu pulak hutan .
Aku dah cemas and apa yang aku mampu just dapat bacakan ayat-2 suci kat telinga dia .
Tiba-2 dia nak makan and kawan dia bawak dia kat KFC Alor Gajah .
Sampai kat situ dia nak pergi Pantai Kelebang pulak .
Kitorang pun pergi laa bawak dia .
Sampai situ je dia dah macam okay but still tak ingat apa-2 .
Yang sepanjang perjalanan tu Karl asyik peluk aku je sebab takut aku lari lagi .
Kesian dia asyik nangis je layan ego aku .
Aku menyesal sangat buat perangai malam tu .
Tak sangka tindakan dia sampai macam tu sekali .
Aku janji lepas nie aku cuba kawal ego aku .
Hubby , wife mintak maaf tao .
I janji cuba ubah perangai I okay <3
      SAYANG YOU KETADKETAD <3

0 comments: