BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 18, 2011

HangOut With Karl And Suraya

Okayy agak dah lama tak update apa-2 because aku tak ada cerita yang best-2 laa .
So hari nie aku ngan Karl and bestie aku hangout pergi MP and DP cari barang aku .
Ada budak AD offer aku utk photoshoot so aku pergi laa cari baju yang bertema kan BLACK AND WHITE .
So dah beli pun baju kat kedai apa tah and kasut kat Vincci .
Sambil-2 tu aku teman laa laki aku nie beli baju kat Padini and Brandlet Outlet .
Dapat laa satu 2 helai kemeja and 3 helai t-shirt kolar .
And yang paling 'sawit' aku beli baju kat Padini warna hijau sama ngan Karl so maybe rabu nie kitorang akan pakai baju yang sama .
GITU !
Habis beratus gak laa aku hari nie ,
Mamposs kalau mummy aku tao .
Kena bebel laa aku .
ADUH !
Tapi tak apa yang penting puas hati jalan ngan bestie and laki aku .
Walau pun aku tao dia tak suka aku pakai singlet keluar jalan-2 tapi dah aku suka so dia pun tak bolehh nak marah bini dia yang sorang nie ,
Alaaa bukan tak pakai baju pun .
Aku tak dapat nak update panjang berjela sebab aku kena buat kerja FAR aku .
Rajin kan !
Sebab lecturer sem nie agak hensem .
Nama dia Sir Hisyamudin Amir .
HAHAHA gatal ehh .
So nie pictures aku ngan Karl tadi .
Jgn kutuk tao klo jeless GO FUCK YOUR MOTHER !
HAHAHA

 Aku hari nie gatal nak naek bas so terpaksa laa Karl bawak .
 Hubby mata tuu . HEHE
 I tao U penat p U layan gak I amek gamba kan ?
 Apa laa bodohh U buat jari mcm tu ?? Ish3 ...
 Suka sangat jilat jari !
 Suap tak berapa nak suap .
 Sayanggg Hubby <3<3
Suraya punya kerja masuk kn tulang dalam roti . HAHA

Nie laa bestie aku . Suraya yang tengah bisik apa entah dia . HAHA layann !

0 comments: